Prezes52, Eibach pro kit i po sprawie

a prześwit nieznacznie się zmienia, więc lepiej założyć zestaw Eibacha i poprawić właściwości jezdne niż robić z auta kozę, która będzie się podpierała lusterkami na zakrętach. Nie mówię już o wyglądzie :diabelski_usmiech
Co więcej - wrzuciłem raz do auta po złożeniu foteli tyle, że 1.6 ani nie chciał sensownie przyspieszać, ani tym bardziej racjonalnie hamować, a i tak tył się szczególnie nie zanurzył - cały czas pomiędzy oponą 15" a rantem błotnika było 2-3cm. Też bałem się wysokości nominalnej lejsów 20, ale sam drut jest na tyle twardy, że auto stoi na dobrej wysokości i szególnie nie siada pod załadunkiem. W przypadku sprężyn dłuższych z cieńszym drutem raczej będzie tak, że albo na pusto będzie za wysoko albo pod załadunkiem za nisko (albo jedno i drugie)
Komentarz